tisdag 4 mars 2014

Perfektion i dess enkelhet!

Där ligger det!
Paketet jag längtat efter så länge ligger där, nästan lyser om sig.
Tyget som ligger inuti har jag förvisso aldrig sett i verkligheten men jag känner det på mig, detta ÄR ett kommande favorittyg!
Jag verkligen älskar dessa 30-tals damer! Jag älskar det eleganta och vackra i de väldigt enkla och stilrena. Får passa på att visa mina andra finsaker som matchar detta tyget bra.

Jag hittade denna smala remsa i en stor hög med provbitar, såklart kärlek vid första stund så jag sökte efter mer på instagram och vipps så får jag napp! Dock inte i samma färg som det jag hade men det gjorde det hela mycket roligare, tyvärr var detta också i små bitar bara. 
 Sist men inte minst ska jag passa på att visa upp den underbara plåtburken jag köpte på Facebook för ett tag sedan.
Den är för fin för att agera förvaring utan står bara och pryder hyllan. Perfektion när den är som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar